gamla minnen

hej allihopa , nu tänkte jag lägga ut en jävla massa bilder sen 6an&7an& lite annat, bara just för att jävlas med mina polare:D
ENJOY ! :D


Silver Åhus 2007

Ante i typ 6an hahahaha

Ivar X)

Robin Rees ;)

Jag,Jolle,Sebbe & Jesper

VIKKI D:

Jolle & sebbe
Mona&Jag

Klara & Jenny

Vikki & Jag

Jag & Curry

Lukasz

Jennifer & Jag

Linnea & Jag

Vikki & Jag

Jag & Alexandra

Jag Jennifer Vikki

Jag & Cajsa

Cajsa & Jag , HAHA BJUDER !

Linnea Svensson & Jag

Sarah & Jag

Jennifer Josse & Jag

Linnea Svensson & Jag

Mona & Jag - bjuder x)

Cajsa & Jag

Rebecca,Matilda,Hanna,Anna,Jag,Felicia,Alva,Frida & Carro !

Truls ! :D

Emil & Jesper ._.

Evelina

haha min arm & Josses arm ;D


Jennifer & Jag
Denna söta bilden får avsluta allt haha, Tack för minnena allihopa . 
Har så många fler bilder aså, men tänker inte överbelasta skitet :O

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bästa tiden <3

2012-05-10 @ 19:18:39
Postat av: trulle

Gud som mina tänder :O

2012-05-10 @ 19:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0