sjukling !

hej bloggen, vaknade halv 11 idag.
matilda kom halv 12 till mig med dippa & chips, men hon hade glömt gräddfil hahaha så jävla trög..
som tur va så va min mamma i höör så hon handlade de ._.
sen blev de massa skräckfilmer ända fram tills klockan fyra då hon åkte hem.
jätte mysig dag ! tack hjärtat, alltid kul att någon kommer och tar hand om mig lite !
resten av dagen ska jag bara sitta hemma och spela sims&rollercoaster tycoon :D 
blir även film tittande med mamma ikväll, mysigt !
imorgon tror jag dock att jag drar ut och träffar lite härligt folk i höör, längesen jag va i höör haha x) 

nä, nu ska denna tösen börja spela !
ha de nice och hoppas ni inte är sjuka utan njuter av den regniga sommaren (y)
puss / ida

ville bara säga att jag älskar dig mest <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0