Cool story bro

Sorry för min dåliga bloggning allihopa!
Men har verkligen inte tid att blogga :/
Skolan idag gick faktiskt snabbt, efter skolan drog jag och Carro och köpte cola & ballerina sen vidare till frisören.
Färgade de rosa igen ! :D
Dock så stack hon innan jag va klar haha ._.
Kom hem och käka middag och nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik , saknar min pojke sjukt mke fast jag träffa han igår haha(a)
Fyra månader med honom på onsdag och vi har träffats i ett halvår, helt sjukt kär i honom!
Längesen jag va såhär lycklig och de ska du ha creeds för älskling :)

Nä nu har jag inte mer på hjärtat, kanske bloggar imorgon om jag kmr ihåg de:)
Pusshej!/Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0